Time flies hier in Israël - Reisverslag uit Nahariyya, Israel van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu Time flies hier in Israël - Reisverslag uit Nahariyya, Israel van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu

Time flies hier in Israël

Door: Rachelle Taverne

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

20 Oktober 2017 | Israel, Nahariyya

Wooohoo! 9 maanden alweer in Israël en nog elke dag voelt het steeds meer als thuis. Ik kan nog steeds niet geloven hoe snel de tijd gaat, het is echt ongelofelijk! Nog 2 maanden te gaan en dan zit dit avontuur er alweer op.

Een paar weken geleden is mijn familie op bezoek geweest (m'n moeder alweer voor de 4de keer en m'n opa en oma voor de 2de keer). Deze keer een iets rustigere vakantie gehad dan de vorige keer (toen zijn we richting de dode zee gereden en hebben we daar super veel gezien). Nu zijn we in de buurt gebleven van Nes Ammim, dagjes strand en ook naar het meer van Tiberias. Het was weer een super toffe week en de volgende keer dat ik ze zie, zal het in Nederland zijn!

2 weken daarna stond een goede vriendin van me voor de deur (wel afgesproken van tevoren natuurlijk). Tel Aviv, Jeruzalem, dode zee; daar hebben we het grootste gedeelte van onze week doorgebracht. Een super gave week, veel gelachen, veel gereisd, veel gezien en heel veel bijgepraat (want wat wil je ook als je elkaar 9 maanden niet gezien hebt).

Volgende maand komen er nog een aantal bekenden van onze gemeente langs (die voor 1 nachtje hier slapen) en daarna zeg ik ook al vrij snel bye bye Israël. Ik ga nu nog niet echt een "afscheids verhaaltje" naar Israël doen, want dat komt nog wel. Daar neem ik deze aankomende 2 maanden nog wel uitgebreid te tijd voor! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachelle

Shalom! Ik ben Rachelle, 23 jaar en kom uit Groningen, Nederland. Ik heb mijn studie grafisch vormgeven in 2016 afgerond en ben op dit moment in Israel voor 11 maanden, waar ik vrijwilligerswerk aan het doen ben! Hier en daar zal er dus een verhaaltje voorbij komen, aan jou de taak om deze te lezen, als je dat wilt natuurlijk ;-)

Actief sinds 01 Jan. 2017
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 12012

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 16 December 2017

Vrijwilligerswerk in Israël!

Landen bezocht: