Dagje Haifa - Reisverslag uit Nahariyya, Israel van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu Dagje Haifa - Reisverslag uit Nahariyya, Israel van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu

Dagje Haifa

Door: Rachelle Taverne

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

28 Januari 2017 | Israel, Nahariyya

Inmiddels een week verder en langzaam maar zeker raak ik gewend aan mijn nieuwe manier van leven. Eergisteren had ik m'n eerste dag vrij en ben ik samen met nog een vrijwilliger een dagje uit geweest naar Haifa, zo'n half uurtje met de trein. We hebben daar wat rondgelopen, veel foto's gemaakt en de Bahai Garden bezocht. Echt super mooi en de moeite waard. Ik raad het iedereen zeker aan daar een keer een kijkje te nemen.

Na een lange wandeling door het dorp, zijn we terug gegaan naar Nahariya en daar hebben we wat gegeten en vervolgens nog even geshopt. Toen we weer in Nes Ammim waren, was het al laat in de middag en kon ik nog even genieten van de rust en de laatste paar uurtjes van m'n vrije dag.

Nu ben ik sinds 6 uur deze morgen al op om in het restaurant het ontbijt voor de gasten van het hotel te regelen. Vanmiddag heb ik gelukkig weer wat uurtjes voor mezelf.

Zoals ik al zei, het duurt even maar ik raak wel steeds meer gewend aan alles. Nog een paar weekjes verder en dan voelt het helemaal als this.

  • 28 Januari 2017 - 15:10

    Tanja:

    Lekker hoor, ik zie leuke dingen voorbij komen. En dit is nog maar het begin. Wie weet wat je nog meer allemaal gaat zien. En wat je Kristian en mij zelf kunt laten zien...nog 2 en halve week en dan zijn wij er ook! We verheugen ons erop!!
    Geniet'se Chellie. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachelle

Shalom! Ik ben Rachelle, 23 jaar en kom uit Groningen, Nederland. Ik heb mijn studie grafisch vormgeven in 2016 afgerond en ben op dit moment in Israel voor 11 maanden, waar ik vrijwilligerswerk aan het doen ben! Hier en daar zal er dus een verhaaltje voorbij komen, aan jou de taak om deze te lezen, als je dat wilt natuurlijk ;-)

Actief sinds 01 Jan. 2017
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 12004

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 16 December 2017

Vrijwilligerswerk in Israël!

Landen bezocht: