Eerste werkdag in Nes Ammim - Reisverslag uit Nahariyya, Israel van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu Eerste werkdag in Nes Ammim - Reisverslag uit Nahariyya, Israel van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag in Nes Ammim

Door: Rachelle Taverne

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

18 Januari 2017 | Israel, Nahariyya

Woensdag 18 januari.

Vandaag heb ik mijn eerste "onofficiële" werkdag gehad. Ik zou eigenlijk morgen mijn introductiecursus hebben en dan vrijdag beginnen met werken. Echter vond ik het toch leuker om vandaag al een begin te maken, zodat ik ook wat te doen had en het niet voelde alsof alle anderen het werk moesten doen terwijl ik kon 'chillen'. Dat voelde namelijk gisteren wel zo.

Het is nog maar januari, maar het is hier al tussen de 15 en 20 graden. Klinkt nog niet heel warm, maar als je 's middags buiten loopt en druk aan het werk bent is het toch aardig warm. Ik liep nog in m'n lekkere warme trui buiten toen ik besefte dat het eigenlijk te warm is, maar 's ochtends en 's avonds is een trui wel heel lekker tegen de kou.

Ik ben na het ontbijt begonnen met werken, ik heb een andere Nederlandse jongen meegeholpen die hier ook net een weekje is. Samen moesten we in de huishouding aan de slag, d.w.z. we hebben de hotelkamers en de appartementen schoongemaakt, hebben de was gedaan en alles gestreken.

Tegen 15.00u waren we klaar en toen had ik nog een gedeelte van de middag lekker voor mezelf. Over een half uurtje is het 18.00u en gaan we dineren. Vanavond komt de rest van de groep (15 man ong.) weer terug van een 3-daagse seminar. Dan begint het pas echt.

  • 20 Januari 2017 - 22:07

    Tanja:

    Lekker temperatuurtje Ras, hoop dat het ook zo is over 4 weken :-)
    Het buffet zag er heerlijk uit, wat een keuze.
    Het is hier wit en koud, tijd om een dag de warmte op te zoeken: sauna.
    Geniet'se, voor je het weet zien we elkaar weer.
    XXX mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachelle

Shalom! Ik ben Rachelle, 23 jaar en kom uit Groningen, Nederland. Ik heb mijn studie grafisch vormgeven in 2016 afgerond en ben op dit moment in Israel voor 11 maanden, waar ik vrijwilligerswerk aan het doen ben! Hier en daar zal er dus een verhaaltje voorbij komen, aan jou de taak om deze te lezen, als je dat wilt natuurlijk ;-)

Actief sinds 01 Jan. 2017
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 12005

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 16 December 2017

Vrijwilligerswerk in Israël!

Landen bezocht: