Vrijwilligerswerk in Israël! - Reisverslagen van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Israël! - Reisverslagen van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Israël!

Op dit moment zit ik ruim 9 maanden in Israël, waar ik vrijwilligerswerk aan het doen ben. Ik ben hier 16 januari gekomen en ga 16 december weer weg, dus een totaal van 11 maanden. Nog 2 maanden te gaan!

Recente Reisverslagen:

14 December 2017

Het zit erop!!

01 November 2017

Even een gevoelsmomentje (of ehh... verhaal)

20 Oktober 2017

Time flies hier in Israël

09 Juli 2017

Israël onveilig maken in de auto!

20 Juni 2017

Verjaardag vieren in Israel
Rachelle

Shalom! Ik ben Rachelle, 23 jaar en kom uit Groningen, Nederland. Ik heb mijn studie grafisch vormgeven in 2016 afgerond en ben op dit moment in Israel voor 11 maanden, waar ik vrijwilligerswerk aan het doen ben! Hier en daar zal er dus een verhaaltje voorbij komen, aan jou de taak om deze te lezen, als je dat wilt natuurlijk ;-)

Actief sinds 01 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12028

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 16 December 2017

Vrijwilligerswerk in Israël!

Landen bezocht: