Family in town! - Reisverslag uit Nahariyya, Israel van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu Family in town! - Reisverslag uit Nahariyya, Israel van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu

Family in town!

Door: Rachelle Taverne

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

26 Februari 2017 | Israel, Nahariyya

Zo... zijn we weer! Omdat veel mensen mij vragen wanneer ik weer iets schrijf en ik zelf ook wel toe ben aan een nieuw verhaaltje.

Nu alweer 6 weken in Israel en alles wend elke dag nog een stukje meer. Veel dingen gedaan, gezien en m'n moeder en broertje zijn ook een weekje langs geweest! Ik had hiervoor een paar dagen vrij gekregen, om ook wat tijd met hun door te brengen. Vanaf Tel Aviv een auto gehuurd om zo door Israel van de een na de andere plaats te kunnen crossen.

We hebben hoog op muren en diep ondergronds gelopen in Akko, fantastische uitzichten mogen hebben in Tiberias, de lekkerste ijsjes gegeten bij Blueberry in Nahariya en het blauwste water en de mooiste grotten gezien in Rosh Haniqra. Zelf zijn ze nog een dagje in Jeruzalem geweest. Ook heb ik ze even rondgeleid hier in Nes Ammim, en gelukkig was het de meeste dagen lekker warm en hebben we dus heerlijk buiten kunnen chillen.

Na een weekje was het dan toch tijd om afscheid te nemen. Zij moesten weer naar school/werk en ik moest hier ook gewoon weer beginnen.

Voor de rest heb ik niet zo veel te vertellen want ik ben de afgelopen dagen alleen maar druk geweest met werken!

Als ik weer iets heb beleefd dan zal ik daar zeker ook een verhaaltje van schrijven. Shalom!

  • 26 Februari 2017 - 23:52

    Jolanda H.:

    Hartstikke gaaf en bijzonder dat jullie deze plekken samen hebben kunnen bezoeken en super natuurlijk dat je ook en aantal dagen vrij was om dit samen met hun te kunnen ondernemen. Mazzel dat je een rijbewijs hebt en een auto hebt kunnen huren. Dapper ook dat je daar zelf hebt durven rijden. Of houden ze zich daar aardig aan netjes rijden. Zo nu even een kopje thee en dan het bed in. Weer eens wat anders als een borrel. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachelle

Shalom! Ik ben Rachelle, 23 jaar en kom uit Groningen, Nederland. Ik heb mijn studie grafisch vormgeven in 2016 afgerond en ben op dit moment in Israel voor 11 maanden, waar ik vrijwilligerswerk aan het doen ben! Hier en daar zal er dus een verhaaltje voorbij komen, aan jou de taak om deze te lezen, als je dat wilt natuurlijk ;-)

Actief sinds 01 Jan. 2017
Verslag gelezen: 529
Totaal aantal bezoekers 12001

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 16 December 2017

Vrijwilligerswerk in Israël!

Landen bezocht: