De weg ernaartoe... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu De weg ernaartoe... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu

De weg ernaartoe...

Door: Rachelle

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

01 Januari 2017 | Nederland, Groningen

Allereerst; happy new year! Dit is ook gelijk m'n eerste reisverslag dus perfecte timing zou ik zeggen!

Op dit moment is het nog zo'n 2 weken totdat ik vertrek naar Israël. Nu ik klaar ben met werk, kan ik het nieuwe jaar goed inluiden door middel van het inpakken van mijn koffer. Ik ga nog even een mooie koffer uitzoeken, die deze reis (hopelijk) gaat overleven. Ik kan nu rustig aan beginnen met inpakken en kijken wat ik allemaal meeneem.

Vrienden en familie zijn op de hoogte gebracht (althans, de meesten) en waarschijnlijk gooien we nog even een klein afscheidsfeestje er tegenaan. Of niet. We zien wel. :-)

In ieder geval, ik kijk er erg naar uit maar vind het tegelijkertijd ook spannend aangezien het de eerste reis is die ik alleen ga maken. Maar met mijn Engels zit het wel goed en mijn reislust is ook zeker wel aanwezig, dus het gaat allemaal natuurlijk goedkomen!

  • 11 Januari 2017 - 19:35

    Tanja:

    veel plezier dochter!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachelle

Shalom! Ik ben Rachelle, 23 jaar en kom uit Groningen, Nederland. Ik heb mijn studie grafisch vormgeven in 2016 afgerond en ben op dit moment in Israel voor 11 maanden, waar ik vrijwilligerswerk aan het doen ben! Hier en daar zal er dus een verhaaltje voorbij komen, aan jou de taak om deze te lezen, als je dat wilt natuurlijk ;-)

Actief sinds 01 Jan. 2017
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 12013

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 16 December 2017

Vrijwilligerswerk in Israël!

Landen bezocht: