Verjaardag vieren in Israel - Reisverslag uit Nahariyya, Israel van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu Verjaardag vieren in Israel - Reisverslag uit Nahariyya, Israel van Rachelle Taverne - WaarBenJij.nu

Verjaardag vieren in Israel

Door: Rachelle Taverne

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

20 Juni 2017 | Israel, Nahariyya

Alweer bijna 4 maanden geleden dat ik voor het laatst iets geschreven heb. Eind februari was ik hier net een maand, nu ben ik hier alweer 5!

Een paar dagen geleden heb ik m'n 23ste verjaardag gevierd, de eerste keer in het buitenland! Normaal gesproken zou ik een feest geven, met alle vrienden en familie er bij. Deze waren er helaas dit keer niet bij en dat miste ik wel. Maar gelukkig heb ik hier een hele grote groep vrijwilligers, die ik als goede vrienden beschouw, die samen met mij m'n verjaardag hebben gevierd. Met z'n allen taart gegeten, super veel hugs en om 00.00u 's nachts werd er gezongen. En natuurlijk, belletjes, appjes en kaarten vanuit Nederland konden niet missen. Toch ook wel eens leuk om het op deze manier te vieren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachelle

Shalom! Ik ben Rachelle, 23 jaar en kom uit Groningen, Nederland. Ik heb mijn studie grafisch vormgeven in 2016 afgerond en ben op dit moment in Israel voor 11 maanden, waar ik vrijwilligerswerk aan het doen ben! Hier en daar zal er dus een verhaaltje voorbij komen, aan jou de taak om deze te lezen, als je dat wilt natuurlijk ;-)

Actief sinds 01 Jan. 2017
Verslag gelezen: 853
Totaal aantal bezoekers 12020

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 16 December 2017

Vrijwilligerswerk in Israël!

Landen bezocht: